I edycja ZESPOŁOWEGO KONKURSU PROGRAMISTYCZNEGO "ZDOBYWAJ MATPLANETĘ"
- 22.01.2020 12:43
- Konkurs programistyczny dla uczniów klas II - VI
Prace, wykonane w programie Scratch wraz z wypełnionymi przez rodziców zgodami należy dostarczyć do nauczycielki informatyki Edyty Mruk lub przesłać na adres: informatyka306@gmail.com do dnia 24.02.2020 r. Zapraszamy do udziału w I edycji ZESPOŁOWEGO KONKURSU PROGRAMISTYCZNEGO ,,ZDOBYWAJ MATPLANETĘ".
Wydarzenie objęte zostało honorowym patronatem Tomasza Kucharskiego - Burmistrza Dzielnicy Praga-Południe,
portalu Komputer świat, Komitetu Ochrony Praw Dziecka, Towarzystwa Przyjaciół Dzieci, Fundacji A.R.T. Przeciw Przemocy i Fundacji Zwalcz Nudę!
Do Konkursu zapraszamy 3-OSOBOWE ZESPOŁY Z DANEJ KLASY (jedno dziecko może brać udział wyłącznie w jednym zespole).
ETAPY KONKURSUI etap Przygotowanie pracy wg poniższych wytycznych:
kl. II - animacja na temat Sprzątamy świat
kl. III - gra na temat Sprzątamy świat
kl. IV - gra na temat Co mogę zrobić dla mojej planety?
kl. V - gra na temat Ekologiczny czyli jaki?
kl. VI - gra na temat Bądźmy EKO.
Prace oceniać będą doświadczeni nauczyciele Matplanety. Docenimy przede wszystkim:
- kreatywność i oryginalność w interpretacji tematu,
- nakład pracy i zaangażowanie,
- złożoność programistyczną projektów.
Wszystkie prace muszą być wykonane za pomocą oprogramowania Scratch.
TERMIN i MIEJSCE SKŁADANIA PRAC KONKURSOWYCH:
Prace wraz z wypełnionymi przez rodziców zgodami należy dostarczyć do nauczycielki informatyki Edyty Mruk lub przesłać na adres: informatyka306@gmail.com do dnia 24.02.2020 r.
Udział w konkursie wymaga zgody Rodzica/Opiekuna Prawnego uczestnika oraz Nauczyciela odpowiadającego za przygotowanie dzieci do Konkursu.
Brak złożenia ww. zgód uniemożliwia udział dziecka w Konkursie. Regulamin oraz formularze zgód dostępne są na www.matplaneta.pl w zakładce KONKURSY.- Wróć do listy artykułów
Ostatnie artykuły